Forum
Aftensmad og pool d. 10/3 2. Mar 2018 kl. 15:49 | Registered: 7 år siden Beskeder: 145 |
Hey d2. 
Vi havde kulturudvalgsmøde i går, og vi har lavet et skide godt program fuldt af sjove og hyggelige sociale arrangementer.
Dette program kommer op snarest.
MEN, for at få sat gang i det sociale program, så hurtigt som muligt, har vi allerede et arrangement d. 10/3.
Vi har snakket om at starte ud med at spise noget mad sammen og så efterfølgende tage på Sharks og spille pool.
Meld jer til eller fra herunder inden kl. 12 d. 8/3, så vi ved hvor mange pool-borde, vi skal reservere.
De, som kan være med til arrangementet, aftaler nærmere omkring, hvor vi spiser henne og hvornår vi skal mødes.
Der er egenbetaling på arrangementet.
Jeg vil gerne være med til at spise, spille pool og starte sæsonen ud med en hyggelig aften med mine holdkammerater:
Jeg kan desværre ikke:
Skriv en kommentar herunder, hvis i kun kan være med til en af tingene.
Edited 1 time(s). Last edit at 02/03-18 kl. 15:51 by Christina Nissen.

Vi havde kulturudvalgsmøde i går, og vi har lavet et skide godt program fuldt af sjove og hyggelige sociale arrangementer.
Dette program kommer op snarest.

MEN, for at få sat gang i det sociale program, så hurtigt som muligt, har vi allerede et arrangement d. 10/3.
Vi har snakket om at starte ud med at spise noget mad sammen og så efterfølgende tage på Sharks og spille pool.
Meld jer til eller fra herunder inden kl. 12 d. 8/3, så vi ved hvor mange pool-borde, vi skal reservere.
De, som kan være med til arrangementet, aftaler nærmere omkring, hvor vi spiser henne og hvornår vi skal mødes.
Der er egenbetaling på arrangementet.
Jeg vil gerne være med til at spise, spille pool og starte sæsonen ud med en hyggelig aften med mine holdkammerater:
- Simone Kleis
- Lærke Mejlby
- Christina Nissen
- Mette Toft
- amanda
- CamillaAndersen
- Mette Schou
- Signe Thorsen
Jeg kan desværre ikke:
- Stine BB
- Linenielsen
- Jeanettnk
- Anne-Sofie G
- JohanneNorup
- Pernille Andersen
- Rose Clemensen
Skriv en kommentar herunder, hvis i kun kan være med til en af tingene.
Edited 1 time(s). Last edit at 02/03-18 kl. 15:51 by Christina Nissen.
Re: Aftensmad og pool d. 10/3 4. Mar 2018 kl. 22:41 | Moderator Registered: 8 år siden Beskeder: 421 |
Sorry, only registered users may post in this forum.