Forum
Meddelse fra den nye træner 27. Jan 2007 kl. 14:33 | Registered: 12 år siden Beskeder: 1,070 |
Hejsa allesammen.
Som de fleste nok ved, har undertegnede fået den ære at få lov til at stå i spidsen for JAI's humør bombe nr. 1; Damernes 7-"kvinde" hold
Som det første "job" indkalder jeg derfor til spillermøde, i den kommende uge. For at være sikker på at alle kan så ligger jeg 4 datoer ud, hvor vi så skal finde den dag flest mulig kan møde op.
De 4 datoer er:
Onsdag d. 31 Januar - Anne s, Heidi, Maja, Trine (Denne dag er ikke en mulighed mere)
Torsdag d. 1. Februar - Anne s, Joan, Margrethe, Heidi, Trine, Anna s,
Fredag d. 2. Februar (ved godt dette er en dum dag, men måske er der flest der kan der.) - Trine, Halla, Ragna
Mandag d. 5 Februar - Anne s, Joan, Margrethe, Heidi, Maja, Trine, Halla, Ragna, Feld
Så hvis i vil skrive hvilke dage der passer jer bedst.
Sidste frist for tilbage melding er Onsdag kl 15.00
Tidspunktet vil blive kl 19.30, og lokalet vil blive i studenterhuset.
Mødet er hvad man kan kalde et opstarts møde, hvor jeg vil præsentere mig selv, og desuden vil der være nogle praktiske informationer omkring bla. træning.
Post Edited (01-31-07 17:44)
Suma Har for mange rettigheder på det her forum!!!
Som de fleste nok ved, har undertegnede fået den ære at få lov til at stå i spidsen for JAI's humør bombe nr. 1; Damernes 7-"kvinde" hold

Som det første "job" indkalder jeg derfor til spillermøde, i den kommende uge. For at være sikker på at alle kan så ligger jeg 4 datoer ud, hvor vi så skal finde den dag flest mulig kan møde op.
De 4 datoer er:
Onsdag d. 31 Januar - Anne s, Heidi, Maja, Trine (Denne dag er ikke en mulighed mere)
Torsdag d. 1. Februar - Anne s, Joan, Margrethe, Heidi, Trine, Anna s,
Fredag d. 2. Februar (ved godt dette er en dum dag, men måske er der flest der kan der.) - Trine, Halla, Ragna
Mandag d. 5 Februar - Anne s, Joan, Margrethe, Heidi, Maja, Trine, Halla, Ragna, Feld
Så hvis i vil skrive hvilke dage der passer jer bedst.

Sidste frist for tilbage melding er Onsdag kl 15.00
Tidspunktet vil blive kl 19.30, og lokalet vil blive i studenterhuset.
Mødet er hvad man kan kalde et opstarts møde, hvor jeg vil præsentere mig selv, og desuden vil der være nogle praktiske informationer omkring bla. træning.
Post Edited (01-31-07 17:44)
Re: Meddelse fra den nye træner 28. Jan 2007 kl. 12:37 | Registered: 12 år siden Beskeder: 982 |
Re: Meddelse fra den nye træner 28. Jan 2007 kl. 12:58 | Registered: 12 år siden Beskeder: 461 |
Hej piger + Glenn
Er lige pt. i det vilde vesten og slikke mine sår og pleje min sårede stolthed efter en hardcore dumpet eksamen, så regner med at vende hjem til Århus på torsdag, så jeg kan nå 1. træning!
Jeg kan derfor ikke onsdag! Fredag er også den falske dag - meen både torsdag og mandag!!!!
Ses til bold - eller hvad vi nu skal kalde det :-)
---- Joan
Er lige pt. i det vilde vesten og slikke mine sår og pleje min sårede stolthed efter en hardcore dumpet eksamen, så regner med at vende hjem til Århus på torsdag, så jeg kan nå 1. træning!
Jeg kan derfor ikke onsdag! Fredag er også den falske dag - meen både torsdag og mandag!!!!
Ses til bold - eller hvad vi nu skal kalde det :-)
---- Joan
Re: Meddelse fra den nye træner 28. Jan 2007 kl. 14:46 | Registered: 12 år siden Beskeder: 134 |
Re: Meddelse fra den nye træner 28. Jan 2007 kl. 15:19 | Registered: 12 år siden Beskeder: 1,070 |
Re: Meddelse fra den nye træner 28. Jan 2007 kl. 18:04 | Registered: 12 år siden Beskeder: 461 |
Re: Meddelse fra den nye træner 28. Jan 2007 kl. 19:16 | Registered: 12 år siden Beskeder: 1,070 |
Jeg synes torsdag efter træning ville være en stjernedag - for torsdag er jo "lille-fredag" - hvilket kunne medføre øl og fest - ligesom for at fejre at vi er kommet i gang igen!!!!
---Joan
Vi må se hvad resten a holdet siger, der er jo indtil videre kun 3 der har svaret på denne tråd.
Desuden har jeg et lille link til dig Joan:
Link kun til Joan
desuden vil jeg opfordre jer til at tage kontakt til resten af holdet og bede dem om at give en melding hvilken dag der passer dem bedst, så vi kan få bestilt lokale, og muligvis få indkøbt en enkelt våd vare til mødet.
Re: Meddelse fra den nye træner 28. Jan 2007 kl. 19:38 | Registered: 12 år siden Beskeder: 58 |
Re: Meddelse fra den nye træner 29. Jan 2007 kl. 09:48 | Registered: 12 år siden Beskeder: 24 |
Re: Meddelse fra den nye træner 29. Jan 2007 kl. 20:38 | Registered: 12 år siden Beskeder: 16 |
Re: Meddelse fra den nye træner 30. Jan 2007 kl. 01:22 | Registered: 12 år siden Beskeder: 33 |
Re: Meddelse fra den nye træner 30. Jan 2007 kl. 15:51 | Registered: 12 år siden Beskeder: 360 |
Re: Meddelse fra den nye træner 30. Jan 2007 kl. 23:01 | Registered: 12 år siden Beskeder: 58 |
Re: Meddelse fra den nye træner 30. Jan 2007 kl. 23:53 | Registered: 12 år siden Beskeder: 461 |
Jeg ved godt vi skal se håndbold!!! - Det er hypervigtigt - hvilket er den perfekte mulighed for at KOMBINERE!!! - Hvornår drikker man og hygger sig bedst??? - Selvfølgelig sammen, foran fjernsynet, mens der løber en bunke mænd i shorts rundt på en bane efter en mini-fodbold!!! AH..... Det kan vi lide!!!
Så møde/"lille-fredag"/håndbold - på torsdag er altså en åbenlys mulighed for at vi kan ryste holdet sammen og møde de/den nye spillere/spiller!!!
Så møde/"lille-fredag"/håndbold - på torsdag er altså en åbenlys mulighed for at vi kan ryste holdet sammen og møde de/den nye spillere/spiller!!!
Re: Meddelse fra den nye træner 31. Jan 2007 kl. 00:58 | Registered: 12 år siden Beskeder: 1,070 |
så det kniber nok lidt med at møde en af de nye torsdagQuote
Hejsa!
Jeg kan bedst onsdag og mandag.
Mvh Maja
P.S. Jeg er ny! :-)

men ja ideen med håndbold og hygge er en rigtig god ide.... skal nu være ærlig og sige at jeg ikke så meget kigger på deres små shorts

Post Edited (01-31-07 00:59)
Re: Meddelse fra den nye træner 31. Jan 2007 kl. 01:04 | Registered: 12 år siden Beskeder: 1,070 |
Re: Meddelse fra den nye træner 31. Jan 2007 kl. 11:16 | Registered: 12 år siden Beskeder: 2,587 |
Re: Meddelse fra den nye træner 31. Jan 2007 kl. 16:59 | Registered: 12 år siden Beskeder: 40 |
Sorry, only registered users may post in this forum.